قوانین مربوط به خرید سرور اختصاصی

| بازدید : 42 بار

مرجع قضاوت

مرجع قضاوت درباره وجود مشکل my-host.ir بوده و کاربر نمیتواند با ارائه نظر دیگر اشخاص و یا وب سایت ها وجود مشکل در سرویس را اثبات کند ، my-host.ir خود ابزار لازم برای شناسایی مشکلات احتمالی را دارا میباشد .

 

سرورهای اختصاصی با پنل دیتاسنتر و به صورت ماهیانه ارایه می گردد

خریدار بایستی در صورتی که قصد تمدید سرور را برای ماه بعدی دارد اولین تمدید سرور را ده روز زودتر پرداخت نماید و در صورت عدم پرداخت، پس از دوره سی روزه، امکان تمدید سرور وجود ندارد(مهلت پرداخت برای فاکتورهای تمدید بعدی حداکثر 48 ساعت قبل از سررسید سرور می باشد و در صورت عدم پرداخت در بازه زمانی مشخص شده ، امکان تمدید برای ماه بعدی میسر نیست)

 

مسئولیت کامل حفظ اطلاعات داخل سرور و تهیه نسخه پشتیبان، کنترل ابیوزها(تخلفات ارسالی از طرف دیتاسنتر) و …به عهده خریدار می باشد و در صورت بی توجهی هیچ گونه مسئولیتی متوجه هاست من نمی باشد

باتوجه به اینکه در سرورهای اختصاصی تعهد دسترسی به سرور به صورت سی روزه بین خریدار و فروشنده می باشد بایستی تمدید برای دوره بعدی با رضایت طرفین صورت پذیرد و در صورت عدم رضایت از یک طرف سرور بعد از دوره سی روزه کنسل و در دسترس نخواهد بود

هاست من هیچ مسئولیتی در قبال مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری سرور ندارد

مهلت پاسخگویی به تیکت های ابیوز ( تخلف) حدودا 24 ساعت می باشد . البته موارد ابیوزی وجود دارد که ممکن است دیتاسنتر در لحظه ارسال ابیوز سرور را مسدود نماید و باز شدن مجدد سرور ممکن است با توجه به مکاتبات با دیتاسنتر بین یک الی سه روز به طول انجامد به جز مواردی که به دلیل شدت تخلف، دیتاسنتر حاضر به باز کردن مجدد سرور نیست

سرورهایی که ابیوز دریافت میکنند به هیچ عنوان تمدید نخواهند شد. 

امکان انتقال سرور به پنل دیگر به هیچ وجه ممکن وجود ندارد.


آیا این مطلب مفید بوده است ؟ 2